Show simple item record

dc.contributor.advisorKaņepējs, Mārtiņšen_US
dc.contributor.authorVērzemniece, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:44Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:44Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other34411en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12354
dc.description.abstractDarba nosaukums: „Pirmsskolas izglītība Valkas novadā”. Darba autore: Inese Vērzemniece. Darba zinātniskais vadītājs: mag. paed. Mārtiņš Kaņepējs. Darbs sastāv no: ievada, 4 nodaļām, izklāstīts 59 lapaspusēs, ilustrēts ar 3 tabulām, 23 attēliem, papildināts ar 8 pielikumiem. Darbā izmantoti 43 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: izpētīt pirmsskolas izglītības piedāvājumu un pieprasījumu jaunizveidotajā Valkas novadā. Darba teorētiskā daļa balstās uz R. I. Kaņepējas, D. Dzinteres, D. Lieģenieces, V. Batņas u.c. pedagogu un psihologu atziņām un darbiem par pirmsskolas izglītību, tās attīstības galvenajiem virzieniem, mērķiem, uzdevumiem, saturu un pieejamību. Apskatīti normatīvie akti, kas nosaka pirmsskolas izglītības tiesisko pamatu. Praktiskajā pētījumā iegūti un analizēti dati par pirmsskolas izglītību Valkas novadā pēc administratīvi teritoriālās reformas (demogrāfiskā situācija, piedāvājums un pieprasījums). Darbu var izmantot plānojot pirmsskolas izglītības attīstību Valkas novadā. Atslēgas vārdi: pirmsskola, izglītības pieejamība, normatīvie akti, Valkas novads.en_US
dc.description.abstractPaper title: „Pre-school education in Valka municipality”. Author of the Paper: Inese Verzemniece. Scientific advisor of the Paper: mag. paed. Martins Kanepejs. The Paper consists of: introduction part, 4 chapters, it is set forth on 59 pages, illustrated by 3 tables, 23 pictures, supplemented by 8 addenda. 43 literature sources are used in the Paper. The purpose of the Paper: to survey the offer and demand of the pre-school education in the new-created Valka municipality. Theoretical part of the Paper is based on the cognitions and works of R. I. Kanepeja, D. Dzintere, D. Liegeniece, V. Batna and other educators and psychologists on pre-school education, its main courses of development, its purposes, and terms of references, content and availability. The normative acts, which determine the legal basis of pre-school education, are also reviewed. In the practical survey the data on the pre-school education in Valka municipality after the administrative area reform are obtained and analyzed (demographic situation, offer and demand). The Paper may be used when planning the pre-school education development in Valka municipality. Key words: pre-school, availability of education, normative acts, Valka municipality.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePirmsskolas izglītība Valkas novadāen_US
dc.title.alternativePreschool education in Valka regionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record