Skolas vadības komandas darbs un akreditācija kā izglītības kvalitātes rādītājs.
Author
Freiberga, Solvita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kangro, Andris
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir: „Skolas vadības komandas darbs un akreditācija kā izglītības kvalitātes rādītājs”.
Maģistra darba aktualitāti nosaka fakts, ka 21. gadsimtā izglītības vadība orientēta uz līdera vadību, līdz ar to skolās nepieciešams veidot vadības komandas modeli, kurš pārstāv kvalitatīvu un efektīvu komandas darbu. Otra svarīga aktualitāte ir skolas akreditācijas process kā izglītības kvalitātes rādītājs. Šīs tēmas ir maz atspoguļotas skolvadības teorijā latviešu valodā un no praktiķu viedokļa ir daudz jaunrades, jo trūkst metodiskā materiāla un praktisku ieteikumu skolas ikdienas darbā.
Pētījuma mērķis ir – izpētīt izglītības iestādes vadības komandas darbu un akreditācijas procesu kā izglītības iestādes kvalitātes rādītāju.
Maģistra darbs ir izpētes darbs, gan teorētisko nostādņu pētīšanā, gan praktisko izglītības iestāžu dokumentu pētīšanā. Darba lietderīgums ir pieredzes uzkrāšana, lai kvalitatīvāk ieviestu zināšanas praktiskajā darbā, strādājot izglītības iestādes vadības komandā. The theme of the final paper for the master's program: "Work of the school management team and accreditation process as an indicator of education quality "
The key words of work are: schools leadership team; accreditation; education quality; evaluating; efficiency.
The goal of the research is to find out the education institution's leadership work and the process of accreditation as the measure of education institution's quality.
This final paper consists of introduction, part of theoretical research, practical research, final comments and suggestions, conclusion, the sources and appendix. The final paper has 3 diagrams, 6 pictures and 11 tables.
There are 2 chapters in the theoretical research part in which has been looked theoretical viewpoints in work of schools leadership team and accreditation of schools as the measure of education quality.
Educational system in Latvia is in continuous development process - with this the research can be continued eather in bachelor or master degree programs.