Sociālā pedaoga kā pedagoģiskās korekcijas klases audzinātāja darbība Ogres vakara vidusskolas 9. klasē
Author
Mačukāne, Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Štekele, Inese
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Autores izstrādātā diplomdarba tēma ir ,,Sociālā pedagoga kā pedagoģiskās korekcijas klases audzinātāja darbība Ogres vakara vidusskolas 9. klasē’’.
Darba mērķis ir izstrādāt sociālā pedagoga kā pedagoģiskās korekcijas klases audzinātāja darbības programmu, aprobēt un analizēt iegūtos rezultātus.
Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi: izzināt korekcijas kā izziņas procesa raksturojumu, izzināt pedagoģiskās korekcijas būtību; izzināt jauniešu vecumposmu īpatnības; veikt ģimenes vides raksturojumu; veikt sociālā riska ģimeņu raksturojumu; veikt sociālā riska grupas bērnu raksturojumu; veikt pētījumu par Ogres vakara vidusskolas darbību; raksturot pedagoģiskās korekcijas klases darbību Ogres vakara vidusskolas 9. klasē.
Atslēgas vārdi: pedagoģiskā korekcijas klase, riska grupas bērni, riska ģimenes,
sociālais pedagogs, klases audzinātājs Author has done diploma work about the theme ,, Activities of the social pedagogue as the class teacher of the pedagogical correction class in Grade 9 at Ogre Evening school''.
The goal is to develop a social educator and classroom mentor teacher correction action program approbate and analyze the results.
To achieve this goal, put forward tasks: to explore the cognitive process of the correction profile of the teacher to explore the nature of the correction; discerning young age peculiarities, make a family occasion, to take the risk of social characteristics of families, to pursue social groups at risk of child characteristics, make a study of secondary school Ogre evening activities; describe teacher adjustments in the class action Ogre evening secondary school 9. classroom.
Key words: corrrection class, at-risk groups children, the risk of family,
social pedagoue, class teacher