Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠtekele, Ineseen_US
dc.contributor.authorMačukāne, Evaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:48Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:48Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other37024en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12387
dc.description.abstractAutores izstrādātā diplomdarba tēma ir ,,Sociālā pedagoga kā pedagoģiskās korekcijas klases audzinātāja darbība Ogres vakara vidusskolas 9. klasē’’. Darba mērķis ir izstrādāt sociālā pedagoga kā pedagoģiskās korekcijas klases audzinātāja darbības programmu, aprobēt un analizēt iegūtos rezultātus. Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi: izzināt korekcijas kā izziņas procesa raksturojumu, izzināt pedagoģiskās korekcijas būtību; izzināt jauniešu vecumposmu īpatnības; veikt ģimenes vides raksturojumu; veikt sociālā riska ģimeņu raksturojumu; veikt sociālā riska grupas bērnu raksturojumu; veikt pētījumu par Ogres vakara vidusskolas darbību; raksturot pedagoģiskās korekcijas klases darbību Ogres vakara vidusskolas 9. klasē. Atslēgas vārdi: pedagoģiskā korekcijas klase, riska grupas bērni, riska ģimenes, sociālais pedagogs, klases audzinātājsen_US
dc.description.abstractAuthor has done diploma work about the theme ,, Activities of the social pedagogue as the class teacher of the pedagogical correction class in Grade 9 at Ogre Evening school''. The goal is to develop a social educator and classroom mentor teacher correction action program approbate and analyze the results. To achieve this goal, put forward tasks: to explore the cognitive process of the correction profile of the teacher to explore the nature of the correction; discerning young age peculiarities, make a family occasion, to take the risk of social characteristics of families, to pursue social groups at risk of child characteristics, make a study of secondary school Ogre evening activities; describe teacher adjustments in the class action Ogre evening secondary school 9. classroom. Key words: corrrection class, at-risk groups children, the risk of family, social pedagoue, class teacheren_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālā pedaoga kā pedagoģiskās korekcijas klases audzinātāja darbība Ogres vakara vidusskolas 9. klasēen_US
dc.title.alternativeActivities of the social pedagogue as the class teacher of the pedagogical correction class in Grade 9 at Ogre Evening schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige