Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Airaen_US
dc.contributor.authorOsipova, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:51Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38595en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12411
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Matemātikas skolotāju informāciju tehnoloģiju kompetence”. Diplomdarba mērķis ir noteikt matemātikas skolotāju IT kompetences pilnveidošanas iespējas. Darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek atsegts kompetences jēdziens un tiek aprakstītas pedagogam nepieciešamās kompetences. Otrajā nodaļā tiek raksturots pedagogu profesionālās darbības novērtēšanas process. Trešajā nodaļā tiek apkopoti matemātikas skolotāju un skolēnu anketēšanas rezultāti par IT izmantošanu matemātikas stundās un izstrādāta hospitācijas lapa matemātikas skolotāju informācijas tehnoloģiju kompetences novērtēšanai. Ceturtajā nodaļā ir izstrādāti un aprobēti informācijas tehnoloģiju izmantošanas piemēri matemātikas stundām. Darbs sastāv no 61 lappusēm, tajā ir iekļauti 37 attēli un 4 pielikumi. Darbā ir izmantoti 22 informācijas avoti.en_US
dc.description.abstractThe topic of the Diploma’s work is “IT competence of the teachers of mathematics”. The target of the Diploma’s work is to define the development opportunities of IT competence for mathematics teachers. The work is structured in 4 chapters. The first chapter provides information about the concept of competency and describes teachers’ necessary competencies. The second chapter is dedicated to course of teachers' professional assessment process. The third chapter summarizes the mathematics teachers and students surveys results on the use of IT in mathematics lessons and also has developed observing page for grading mathematics teachers in information technology competency. The chapter four contains developed and applied examples of the use of information technology in mathematics lessons. Conclusions are enclosed in the work. The work is revealed in 61 pages, 37 pictures and 4 enclosures. 22 information sources are used in the work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMatemātikas skolotāju informāciju tehnoloģiju kompetenceen_US
dc.title.alternativeICT competence of the teachers of mathematicsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record