Vadlīnijas angļu valodas mācību procesa organizācijai pirmsskolas izglītībā
Author
Jankauska, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Angļu valodas apguve pirmsskolas izglītībā ir kļuvusi aktuāla pēdējo gadu laikā. 2010.gadā, Latvijā aptuveni 3000 pirmsskolas vecuma bērnu 60 dažādās pirmsskolas izglītības iestādēs apguva angļu valodu.
Diplomdarba mērķis ir pētīt angļu valodas apguves procesa organizāciju un īstenošanu Rīgas pirmsskolas izglītībā, un izveidot vadlīnijas angļu valodas apguves procesa organizācijai pirmsskolas izglītībā.
Diplomdarba pētījuma metode bija aptauja, datu iegūšanas metodes bija anketēšana un intervija. Aptaujas rezultātā tika atklāta situācija angļu valodas apguvē Rīgas pirmsskolas izglītības iestādēs. Bērni uzsāk angļu valodas apguvi vecumposmā no 3 līdz 4 gadiem, angļu valodas nodarbības ir pieejamas 18 % Rīgas pirmsskolas izglītības iestāžu. The English language acquisition in pre-school education has become a topical issue in recent years. There were almost 3000 students from 60 different pre-school institutions who acquired English language in 2010 in Latvia.
The aim of the current Paper is to explore the process of organizing and implementing the English language acquisition in Riga pre-school education and design the guidelines for organizing English language acquisition process in pre-school education.
The research method of the diploma Paper was a survey and data collection methods were questionnaires and an interview. The survey revealed the situation of English acquisition in Riga pre-school institutions: children start acquiring English when they are 3 to 4 years old and the English classes are available in 18 % of Riga pre-school institutions.