Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorJankauska, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:52Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:52Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38732en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12414
dc.description.abstractAngļu valodas apguve pirmsskolas izglītībā ir kļuvusi aktuāla pēdējo gadu laikā. 2010.gadā, Latvijā aptuveni 3000 pirmsskolas vecuma bērnu 60 dažādās pirmsskolas izglītības iestādēs apguva angļu valodu. Diplomdarba mērķis ir pētīt angļu valodas apguves procesa organizāciju un īstenošanu Rīgas pirmsskolas izglītībā, un izveidot vadlīnijas angļu valodas apguves procesa organizācijai pirmsskolas izglītībā. Diplomdarba pētījuma metode bija aptauja, datu iegūšanas metodes bija anketēšana un intervija. Aptaujas rezultātā tika atklāta situācija angļu valodas apguvē Rīgas pirmsskolas izglītības iestādēs. Bērni uzsāk angļu valodas apguvi vecumposmā no 3 līdz 4 gadiem, angļu valodas nodarbības ir pieejamas 18 % Rīgas pirmsskolas izglītības iestāžu.en_US
dc.description.abstractThe English language acquisition in pre-school education has become a topical issue in recent years. There were almost 3000 students from 60 different pre-school institutions who acquired English language in 2010 in Latvia. The aim of the current Paper is to explore the process of organizing and implementing the English language acquisition in Riga pre-school education and design the guidelines for organizing English language acquisition process in pre-school education. The research method of the diploma Paper was a survey and data collection methods were questionnaires and an interview. The survey revealed the situation of English acquisition in Riga pre-school institutions: children start acquiring English when they are 3 to 4 years old and the English classes are available in 18 % of Riga pre-school institutions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVadlīnijas angļu valodas mācību procesa organizācijai pirmsskolas izglītībāen_US
dc.title.alternativeThe guidelines for organizing English language acquisition process in Pre-sdholl educationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record