Sociālā pedagoga darba pašizvērtējums kā profesionālās pilnveides veicinātājs.
Author
Kuriloviča, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā analizēta pašlaik sociālajiem pedagogiem aktuāla problēma - sociālā pedagoga darba pašizvērtējums. Tas tiek aplūkots kopsaistībā ar sociālā pedagoga profesionālo pilnveidi, lai izzinātu, kā, veicot sava darba pašizvērtējumu, tā tiek veicināta.
Maģistra darba teorētiskajā daļā ir skaidrots pašizvērtējuma raksturojums, izpētīta sociālā pedagoga profesionālā darbība un tās pašizvērtējums, kā arī raksturota profesionālās pilnveides būtība.
Maģistra darba empīriskajā daļā ir analizēti sociālo pedagogu darba pašizvērtējumi, kas iesniegti izvērtēšanai Eiropas Sociālā fonda un Izglītības un zinātnes ministrijas realizētājam projektam „Pedagogu konkurētspējas veicināšana izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos”. Ir apkopoti to rezultāti un veikti secinājumi, kas parāda sociālā pedagoga darba pašizvērtējuma nozīmīgumu profesionālajā pilnveidē.
Atslēgvārdi: pašizvērtējums, pašvērtējums, profesionālā pilnveide, sociālais pedagogs, sociālā pedagoga profesionālā darbība. The thesis deals with a current problem for social pedagogues nowadays - the self -assessment of the work of social pedagogue. It is examined in relation to professional development of social pedagogue so that it can be seen in what ways the development is being promoted.
The theoretical part of the thesis deals with the description of self - assessment, of professional work of social pedagogue and its self-assessment and also with description of professional development.
The empiric part of the thesis analyses self - assessments of various social pedagogues that have been handed in for evaluation for the project. „The Promoting of Competitive Capacity of Pedagogues under the State of Optimization of Education System” implemented by European Social Foundation and the Ministry of Education and Science. The results have been summarized and conclusions about the importance of self - assessment in the professional work of social pedagogue have been drawn.
Key words: the professional work of social pedagogue, professional development, self - assessment, self - evaluation, social pedagogue.