Diferencēta pieeja terminu nostiprināšanā dabaszinībās 4. klasē izmantojot krustvārdu mīklas
Author
Pavlova, Nadežda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Nadeždas Pavlovas darbā tiek pētīta diferencēta pieeja terminu nostiprināšanā dabaszinībās 4. klasē izmantojot krustvārdu mīklas.
Pētījuma teorētiskajā daļā autore analizē diferencētu pieejas izmantošanu, pamatojoties uz I. Maslo, V. Gusevas un E. Krastiņas darbiem. Balstoties uz I. M. Rubanas un D.Eļkonina atziņām, tiek analizēta spēle kā mācību forma. Izmantojot N. Petrovas pieeju, tiek analizēta krustvārdu mīkla kā iespējamais veids terminu nostiprināšanai dabaszinību stundās 4. klasē.
Pētījuma empīriskajā daļā darba autore izveido dažādas sarežģītības pakāpes krustvārdu mīklu kopu, lai realizētu diferencētu pieeju terminu nostiprināšanai dabaszinībās 4.klasē. Veic krustvārdu mīklas piemērotības pārbaudi un analizē iegūtos rezultātus.
Atslēgvārdi: diferencēta pieeja, krustvārdu mīklas, spēle, termini. In the work made by Nadezda Pavlova are researched various methods of consolidation the forth former’s knowledge about terms in Nature science using cross-words.
In the theoretical part author analyses use of various methods basing on works written by I. Maslo, V. Guseva and E.Krastina. Game as a teaching and learning method is analyzed using opinion of I. Rubana, D. Eļkonina. N. Petrova’s method is used to analyze how cross-words could be used as a possible way to consolidate forth former’s knowledge about terms in Nature science.
In the empirical part of the research work author has made a set of cross-words with the different level of difficulty to realize various methods of consolidation the forth former’s knowledge about terms in Nature science. Author carries out verification of cross-words suitability and analyses the results.
Key words: various methods, cross-words, a game, terms.
-