Show simple item record

dc.contributor.advisorBerķe, Anitaen_US
dc.contributor.authorPavlova, Nadeždaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:53Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39121en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12428
dc.description.abstractNadeždas Pavlovas darbā tiek pētīta diferencēta pieeja terminu nostiprināšanā dabaszinībās 4. klasē izmantojot krustvārdu mīklas. Pētījuma teorētiskajā daļā autore analizē diferencētu pieejas izmantošanu, pamatojoties uz I. Maslo, V. Gusevas un E. Krastiņas darbiem. Balstoties uz I. M. Rubanas un D.Eļkonina atziņām, tiek analizēta spēle kā mācību forma. Izmantojot N. Petrovas pieeju, tiek analizēta krustvārdu mīkla kā iespējamais veids terminu nostiprināšanai dabaszinību stundās 4. klasē. Pētījuma empīriskajā daļā darba autore izveido dažādas sarežģītības pakāpes krustvārdu mīklu kopu, lai realizētu diferencētu pieeju terminu nostiprināšanai dabaszinībās 4.klasē. Veic krustvārdu mīklas piemērotības pārbaudi un analizē iegūtos rezultātus. Atslēgvārdi: diferencēta pieeja, krustvārdu mīklas, spēle, termini.en_US
dc.description.abstractIn the work made by Nadezda Pavlova are researched various methods of consolidation the forth former’s knowledge about terms in Nature science using cross-words. In the theoretical part author analyses use of various methods basing on works written by I. Maslo, V. Guseva and E.Krastina. Game as a teaching and learning method is analyzed using opinion of I. Rubana, D. Eļkonina. N. Petrova’s method is used to analyze how cross-words could be used as a possible way to consolidate forth former’s knowledge about terms in Nature science. In the empirical part of the research work author has made a set of cross-words with the different level of difficulty to realize various methods of consolidation the forth former’s knowledge about terms in Nature science. Author carries out verification of cross-words suitability and analyses the results. Key words: various methods, cross-words, a game, terms. -en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDiferencēta pieeja terminu nostiprināšanā dabaszinībās 4. klasē izmantojot krustvārdu mīklasen_US
dc.title.alternativeDifferentiated approach in consolidating the terms in nature science lessons using crossword puzzles in Grade 4en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record