Show simple item record

dc.contributor.advisorVulāne, Annaen_US
dc.contributor.authorErcika, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:54Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:54Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39181en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12431
dc.description.abstractDiplomdarbā Kultūrmarķētu valodas vienību izmantošana 10. klases skolēnu sociokultūras prasmju attīstīšanā risināta problēma, kā latviešu valodas stundās sekmīgāk attīstīt sociokultūras prasmes, izzinot koncepta valoda nozīmi latviešu kultūrā. Pētījuma 3 nodaļās analizētas un apkopotas mācību materiāla izstrādei un aprobācijai nepieciešamās lingvistikas, lingvodidaktikas, pedagoģijas un psiholoģijas speciālistu atziņas, ceturtajā nodaļā pētāmās problēmas kontekstā vērtētas izmēģinājumdarbībā iesaistīto skolēnu zināšanas un prasmes, raksturota lingvodidaktiskā materiāla izstrāde un aprobācija, analizēti skolēni sasniegumi. Pētījuma mērķis - noskaidrot izveidotā mācību materiāla „Koncepts valoda latviešu pasaulainā” piemērotību 10.klases skolēnu sociokultūras un tekstveides prasmju attīstīšanai – sasniegts, jo tas sekmēja skolēnu prasmi atklāt vārda iekšējo tēlu, iegūt, izzināt kulturoloģisko informāciju no dažādiem avotiem, apkopot to un izmantot kulturoloģiski marķēta teksta veidošanā.en_US
dc.description.abstractIn the Diploma Paper ‘The Use of Culturally Marked Language Units in the Development of Pupils’ Sociocultural Skills in Grade 10’ solved problem how to develop sociocultural skills at lessons, exploring the concept of language’s role in Latvian culture. There are analyzed, summarized linguistic, pedagogy and psychology specialists’ cognitions; evaluated pupils knowledge and skills, described linguodidactic material’s development and approbation, analyzed pupils achievements. The aim-to clarify the developed material suitability for developing pupils’ sociocultural and boilerplate’s skills is achieved; it conduce pupils’ ability to find the internal image of the word, to obtain, explore culturally information, to batch and use it for culturally marked text creation, expressing opinions, considering the structure of the text.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKultūrmarķētu valodas vienību izmantošana 10.klases skolēnu sociokultūras prasmju attīstīšanāen_US
dc.title.alternativeThe use of culturally marked language units in the development of pupils' sociocultural skills in Grade 10en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record