Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorKalniņa, Vijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:05Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45107en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12514
dc.description.abstractDiplomdarbu „Lasīšanas iemaņu pilnveide 2. klases skolēniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem” izstrādājusi Vija Kalniņa, balstoties uz pedagoģisko literatūru un pieredzi pedagoģiskajā darbā. Diplomdarba mērķis ir teorētiski un praktiski izpētīt 2. klases skolēnu lasīšanas iemaņu pilnveidošanu ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās daļas. Darba autore pētīja 2. klases skolēnus ar fonētiski fonemātiskiem lasīšanas traucējumiem. Autore secināja, ka lasīšanas iemaņu pilnveidošana atkarīga no katra bērna attīstības. Valodas attīstībā īpaša uzmanība jāvelta fonemātisko traucējumu novēršanai un lasīšanas iemaņu pilnveidošanai. Atslēgas vārdi: lasīšanas iemaņas, 2. klases skolēni, fonētiski fonemātiskie traucējumi, koriģējoši attīstošā darbība.en_US
dc.description.abstractThe diploma paper „The improvement of the reading skills of pupils of the 2nd class with phonetically phonematic disabilities” is worked out by Vija Kalnina and it is based on pedagogical literature and experience of pedagogical job. The aim of diploma paper is to find out practically the improvement of reading skills of pupils of the 2nd class with phonetically phonematic disabilities. The diploma paper contains of two parts – theoretical and practical part. The author of this paper studied out pupils of the 2nd class with phonetically phonematic disabilities. The author concluded that the improvement of reading skills depends of the progression of each child seperately. For the language development a special attention should be paid to correction of phonematic interference and for the improvementof reading skills. Key words: reading skills, 2nd class pupils, phonetically phonematic disability, developmental correcting action.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLasīšanas iemaņu pilnveide 2. klases skolēniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiemen_US
dc.title.alternativeThe Improvement of the Reading Skills of Pupils of the 2nd Class with Phonetically Phonematic Disabilitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record