dc.contributor.advisor | Ķenga, Otto | en_US |
dc.contributor.author | Kivle, Asnate | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:37:12Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:37:12Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 45310 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12551 | |
dc.description.abstract | Diplomdarbā „Kultūras jēdziens un tā apguve vidusskolā” ir analizēts kultūras jēdziena lietojums un tā apguve vidusskolā. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīti kultūras jēdziena skaidrojumi un definīcijas no to rašanās sākuma līdz 21. gadsimtam, kultūras tipoloģijas un kultūras skaidrojumi mācību grāmatās. Praktiskajā daļā tiek izstrādāts kultūras jēdziena mācību saturs un pamatotas kultūras jēdziena apguvē izmantotās metodes, kas veicina zināšanu, prasmju un radošuma apguvi. Darbā tiek pierādīts, ka metožu, satura, vecumposma īpatnību saskaņotība kulturoloģijas mācību stundās atbilstoši mācību standartam ir izšķirošs nosacījums kultūras jēdziena apguvē vidusskolās.
Atslēgvārdi: kultūra, kultūras jēdziens, mācību metodes, vidusskolēni, mācību standarts | en_US |
dc.description.abstract | In the graduation paper „Concept of Culture and adoption of it in Secondary School” is analysed a process of teaching of concept of culture in Secondary School. Theoretical part gives overview of definitions of culture from beginning till 21st century; analyses typology of culture and gives interpretation of culture in textbooks. In the practical part is elaborated content of concept of culture and appropriated the methods developing acquisition of knowledge, skills and creativity. The graduation theses justifies that coherence of methods, content and peculiarity of age group in accordance with study standards is decisive factor for teaching process of culturology in secondary schools.
Keywords: culture, concept of culture, study methods, pupils, study Standard | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Kultūras jēdziens un tā apguve vidusskolā | en_US |
dc.title.alternative | Concept of Culture and adoption of it in Secondary School | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |