Vērtīborientējoša pasaku iepazīšana latviešu valodas stundās 1. un 2. klasē
Author
Smuļkēviča, Justīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikāne, Ilze
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Vērtīborientējoša pasaku iepazīšana latviešu valodas stundās 1. un 2. klasē” mērķis ir izpētīt pasaku vērtīborientējošas iepazīšanas iespējas latviešu valodas stundās 1. un 2. klasē.
Teorētiskajā daļā autore analizē dažādu literatūru un avotus par vērtību izglītību un pasaku lasīšanu. Veikts pētījums vērtīborientējošu pasaku iepazīšanas veicināšanai.
Praktiskajā daļā veikts pētījums, kurš sevī ietver mācību grāmatu analīzi, skolēnu raksturojumu, kā arī izstrādāti un aprobēti stundu plāni vērtīborientējošai pasaku iepazīšanai.
Atslēgas vārdi: latviešu valoda, latviešu tautas pasakas, latviešu literārās pasakas, skolēni. The aim of diploma thesis „Value-oriented exploration of fairytales in Latvian language lessons in Grades 1 and 2” is to research the possibilities of value-oriented exploration of fairytales during Latvian language lessons in the first and second grade.
In the theoretical part, the author analyzes different literature and other sources about value-orientated education and reading fairytales. A study was carried out on promoting a value-orientated exploration of fairytales.
In the practical part, a study is carried out which includes an analysis of textbooks, pupil characterization, as well as developed and approbated lesson plans for value-oriented exploration of fairytales.
Keywords: Latvian language, Latvian folk fairytales, Latvian literary fairytales, pupils.