• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu apkalpošanas kvalitāte SIA Lursoft it.

Thumbnail
View/Open
303-26014-Melle_Baiba_VadZ020763.pdf (613.2Kb)
Author
Melle, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Ļasmonoviča, Tatjana
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs ‘’Klientu apkalpošanas kvalitāte SIA Lursoft IT’’ sastāv no 5. nodaļām, no kurām pirmajā nodaļā ir apskatīti apkalpošanas pamatprincipi uzņēmumā. Tiek apskatīts jautājums par klientu vajadzību apzināšanu, par kvalitatīvas apkalpošanas priekšnosacījumiem un apkalpošanas kvalitātes uzlabošanu. Otrajā nodaļā ir izvērtēta klientu apmierinātība, apskatīti apmierinātības modeļi un klientu apmierinātības mērīšana. Darba trešajā nodaļā autore analizē SIA Lursoft IT piedāvātos produktus un pakalpojumus. Autore apraksta kvalitatīva produkta un pakalpojuma raksturojumu un pilnveidošanas nepieciešamību. Bakalaura ceturtajā nodaļā autore analizē SIA Lursoft IT produktu un pakalpojumu pilnveidošanas iespējas, apskatīts kvalitatīva produkta un pakalpojuma nozīme jaunu klientu piesaistīšanai un esošo klientu saglabāšanai. Autore apraksta kā kvalitatīvu produktu un pakalpojumu izstrādāšana un piedāvāšana varētu veicināt uzņēmuma klientu loku un tirgus paplašināšanu. Bakalaura pēdējā, piektajā nodaļā, autore sniedz ieskatu SIA Lursoft IT sasniegtajā un nākotnes perspektīvās produktu un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanā, analizē un parāda sasniegto un nākotnes vīzijas.
 
Bachelors’ paper “The quality of business service offer SIA Lursoft IT’’ consists of faif parts from which in the first part the author introduces with offered products and services from Lursoft IT, Ltd. what gives characterization for importance of qualitative products and services, and its general understandings in fundamental rules of the enterprise. The second part introduces the way in which qualitative product comes to the customers. There are seen problems and ways how to eliminate and solve them. Third part of the bachelors’ paper is the analysis of possibility to improve Lursoft IT, Ltd. products and services. As well as to see the importance of qualitative products and services in enchaining new customers and keeping existent. The author describes how to conduce the clientele and market boarding by developing and offering qualitative product and service. In the fourth chapter there are examined basic principles in making service in enterprise. The question is examined about how to know the customer needs, preconditions for qualitative service, and improvements for servicing customers. Bachelors last part the author gives inside to Lursoft IT, Ltd. future visions as well as to already reached plans for improving quality of products and services.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12959
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV