Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorŪdris, Raivisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:08Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26067en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12962
dc.description.abstractDarba nosaukums: Galdniecības uzņēmuma SIA „GB OSIS” konkurētspējas novērtējums Lappuses: 66 Tabulas: 6 Attēli: 8 Bakalaura darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām un nobeigumā secinājumiem un priekšlikumiem . Bakalaura darba mērķis ir novērtēt galdniecības uzņēmuma SIA „GB OSIS” konkurētspēju, atklāt uzņēmuma salīdzinošās priekšrocības attiecībā pret konkurējošiem uzņēmumiem, kā arī sniegt priekšlikumus uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanai. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek analizēti konkurences veidi, konkurenci reglamentējošā likumdošana Latvijā, kā arī pakalpojumu sniegšanas mārketinga īpatnības, kas darba praktiskajā daļā ļauj izvērtēt SIA „GB OSIS” darbību un salīdzinošās priekšrocības pret nozīmīgāko konkurentu uzņēmumiem. Pirmajā nodaļā, balstoties uz ekonomisko un mārketinga literatūru, tiek apskatīta konkurences ekonomiskā būtība un tās veidi, kuru klasifikācija ir atkarīga no tirgus pieprasījuma un piedāvājuma, un dalībnieku skaita. Otrajā nodaļā sniegts ieskats Latvijas Republikas Konkurences likumā, tādejādi izpētot valstisko ietekmi, tās uzdevumus un mērķus konkurences jomā; tiek noskaidrotas Konkurences valsts aizsardzības valsts institūcijas, kuru tiešais pienākums ir nodrošināt Konkurences likuma īstenošanu. Trešajā nodaļā apskatītas mārketinga specifiskās iezīmes pakalpojuma nozarē, sīkāk izpētot pakalpojumu galvenās iezīmes un veidus. Ceturtajā nodaļā sniegts galdniecības uzņēmuma SIA „GB OSIS” darbības vispārējais raksturojums. Darba autors šajā nodaļā apskata galdniecības pakalpojuma attīstību un tā īpatnības Latvijas tirgū.en_US
dc.description.abstractThe name of the Thesis: Joinery comany’s SIA „GB OSIS” competency assessment. Pages: 66 Tables: 6 Images: 8 Thesis consists of preface, four chapters, conclusions and propositions for comany’s „GB Osis”function improvement. Research in thesis consists of what competition circumstances in Latvia’s joinery market are, as well as SIA „GB OSIS” role in the market, and what company can offer among this competency in the market and how to improve its functions. In the theoretical part of the thesis are analyzed kinds of competition, legislation in Latvia, as well as services in aspect of marketing, which in practical part lets to explore SIA „GB OSIS” functioning and comperative preferentials to concurrent enterprises. In the first chapter, based on economical and marketing literature, research has been done on concurrent economical essence and its manners, which classification depends on market’s order and offer, as well as on the amount of participants. Second chapter is based on Latvia’s rivalry law, so to explore states influence, tasks and aims in the field of competition. Also in this chapter there are determined rivalry state defense institutions , which main duty is to provide realization of the rivalry law. Chapter number three consists of specific marketing features in service industry, by exploring closer service main features and kinds. In the chapter number four , there is full description of the company SIA „GB OSIS”. Author in this chapter gives you closer look at joinery development and its salience in Latvia’s market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleGaldniecības uzņēmuma SIA „GB OSIS” konkurētspējas novērtējums.en_US
dc.title.alternativeCarpentary company’s „CB OSIS” Ltd competitiveness estimate.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige