Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorCine, Džeinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:19Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:19Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other35992en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13097
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt Volkswagen piedāvāto produktu sortimentu, izanalizēt konkrēta automobiļa modeļa preces dzīves ciklu. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta, 17 pielikumiem. Pirmajā nodaļā autore pēta produkta jēdzienu, tā raksturojošos faktorus un iezīmes, tiek izpētīts produkta dzīves cikls. Otrajā nodaļā autore pēta produkta sortimenta analīzi pēc visiem galvenajiem tā parametriem. Trešajā nodaļā tiek apskatīts un analizēts Volkswagen sortimenta piedāvājums un pārdošanas rezultāti katram sortimenta modelim. Ceturtā nodaļā tiek analizēts automobiļu ražotāja Volkswagen produkta VW Jetta trīs līmeņi, dzīves cikls un resursu otrreizējas izmantošanas iespējas autoražošanā. Bakalaura darba praktiskā daļa galvenokārt balstīta uz datu apkopojumu par pētāmo periodu no 2005. – 2007. gada septembrim. Darba apjoms sastāda 69 lpp. Darbs ir papildināts ar 16 tabulām un 25 attēliem.en_US
dc.description.abstractThe main objective of this thesis is to research the product range offered by Volkswagen and to analyze life cycle of a specific car model. The bachelor thesis consists of introduction, 4 sections, conclusions and proposals, list of information sources, 17 appendixes. In the first section the author analyses the product definition, its characteristics and factors, and product life cycle. In the second section the author analyses product range according to all major parameters. In the third section Volkswagen product range and sales results for each model in the product range are evaluated. In the fourth section the three product levels, product life cycle and end-of-life recycling for automobile manufacturer Volkswagen car model Jetta are analysed. The practical part of the bachelor thesis is based mainly on analysing data for the research period from 2005 till September, 2007. The thesis contains 69 pages. The thesis is supplemented with 16 tables and 25 charts.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAutoražotāja VOLKSWAGEN piedāvāto produktu sortimenta analīze.en_US
dc.title.alternativeProduct range analysis of automobile manufacturer VOLKSWAGEN.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record