Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūzs, Kārlisen_US
dc.contributor.authorKleinšmite-Zunda, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:31Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4329en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13229
dc.description.abstractŠis pētījuma saturs ir veltīts augoša uzņēmuma SIA Lango” svarīgai tēmai – mārketinga stratēģijas organizēšanai un produktu pozicionēšanai tirgū. Konkrētāk, tiek apskatīta jauna produktu papildgrupa – pankūkas. Tā kā uzņēmums ir veicis virkni darbā aprakstītu darbību uzņēmējdarbības uzlabošanai, kas arī ir daļa no mārketinga stratēģijas, tika izvērtēti esošie rezultāti, vieta tirgū un izveidota sistēma, pēc kuras vadoties var veidot produkta virzību tirgū. Pētījums ir aktuāls, jo dod pilnīgāku ieskatu esošajā tirgus situācijā un konkurentu rīcībā, pārskata pircēju viedokli, psiholoģiskos aspektus un izvēli, gan pārliecību, ka tieši mārketinga joma ir tā, kurā nepieciešams investēt tuvākajā laikā. Darbs izmantojams uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanai. Atslēgvārdi: mārketings, stratēģija, organizēšana, reklāma, uzņēmums, analīze.en_US
dc.description.abstractThis investigation is devoted to growing company SIA „Lango” important theme- marketing strategy organization and product positioning in the market - more concretely - a new collateral product group – pancakes. As the company has realized many activities that improves business, that is a part of marketing strategy, there has been appreciated the place of the existing results in the market and made a system, after which there is possible to structure product progress in the market. Investigation is actual, because gives full view of the existent market situation and competitor action, looks through the buyers’ view, psychological aspects and choice, as well as assurance, that only marketing area is that, in which it’s necessary to investigate in the nearest future. Marketing, strategy, organization, advertisement, company, analysisen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleMārketinga organizēšana SIA "Lango"en_US
dc.title.alternativeMarketing organization in Ltd. "Lango"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record