• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikāciju loma mārketingā.

Thumbnail
View/Open
303-4349-Kravale_Laura_VadZ30414.pdf (3.157Mb)
Author
Kravale, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā tiek pētīta komunikācija uzņēmumā SIA “Puse Plus”, kam mūsdienu mainīgajā biznesa pasaulē ir būtiska nozīme. Bakalaura darba mērķis ir pētīt komunikāciju lomu mārketinga uzņēmuma darbības efektivitātes nodrošināšanā un izstrādāt priekšlikumus efektīvas komunikācijas nodrošināšanai, līdz ar to veiksmīgai uzņēmuma attīstībai. Bakalaura darba noslēgumā autore secina, ka SIA “Puse Plus” uzņēmumam komunikācijas apzināšana ir būtiska nepieciešamība, lai to izmantotu uzņēmuma efektivitātes nodrošināšanai un konkurētspējas palielināšanai. Bakalaura darba kopējais apjoms ir 78 lapaspuses, tai skaitā 2 (divi) pielikumi uz 2 (divi) lapām, kas pievienoti darba beigās.
 
There is being analyzed the Communication in an organisation Puse Plus Ltd in this Bachelor paper, where the Communication is an important element in our complicated business world. The aim of the Bachelor paper is to search communication role in a marketing organisation’s working effectiveness securing and to find out the best practices of ensuring communication effectiveness and successful development of an organisation. Author comes to the main conclusion at the end of Bachelor paper that there is a fundamental necessity to recognize communication in Puse Plus Ltd, because communication can be used to ensure effectiveness and successful development of business. The Bachelor paper consists of 70 pages, inter alia 2 (two) appendixes on 2 (two) pages enclosed at the end of the Bachelor paper.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13232
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV