Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorKravale, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:31Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4349en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13232
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīta komunikācija uzņēmumā SIA “Puse Plus”, kam mūsdienu mainīgajā biznesa pasaulē ir būtiska nozīme. Bakalaura darba mērķis ir pētīt komunikāciju lomu mārketinga uzņēmuma darbības efektivitātes nodrošināšanā un izstrādāt priekšlikumus efektīvas komunikācijas nodrošināšanai, līdz ar to veiksmīgai uzņēmuma attīstībai. Bakalaura darba noslēgumā autore secina, ka SIA “Puse Plus” uzņēmumam komunikācijas apzināšana ir būtiska nepieciešamība, lai to izmantotu uzņēmuma efektivitātes nodrošināšanai un konkurētspējas palielināšanai. Bakalaura darba kopējais apjoms ir 78 lapaspuses, tai skaitā 2 (divi) pielikumi uz 2 (divi) lapām, kas pievienoti darba beigās.en_US
dc.description.abstractThere is being analyzed the Communication in an organisation Puse Plus Ltd in this Bachelor paper, where the Communication is an important element in our complicated business world. The aim of the Bachelor paper is to search communication role in a marketing organisation’s working effectiveness securing and to find out the best practices of ensuring communication effectiveness and successful development of an organisation. Author comes to the main conclusion at the end of Bachelor paper that there is a fundamental necessity to recognize communication in Puse Plus Ltd, because communication can be used to ensure effectiveness and successful development of business. The Bachelor paper consists of 70 pages, inter alia 2 (two) appendixes on 2 (two) pages enclosed at the end of the Bachelor paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKomunikāciju loma mārketingā.en_US
dc.title.alternativeCommunication role in marketing.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record