Show simple item record

dc.contributor.advisorSkvorcova, Ellaen_US
dc.contributor.authorPusvacietis, Vladimirsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:44Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:44Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other6953en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13374
dc.description.abstractDarba tēma ir aktuāla, jo mūsdienās, kad notiek strauja tehnoloģiju attīstība, un vispārēja ekonomisko procesu globalizācija, notiek pārmaiņas arī uzņēmējdarbībā un komercdarbības procesos. Darba mērķis – ir izpētīt un analizēt elektroniskās komercijas infrastruktūru un darbības principus, un izstrādāt priekšlikumus e-komercijas attīstīšanas iespējām Latvijā. Darbs satur četras pamatdaļas. Darba pirmajā daļā autors veic pētījumu par e-komercijas būtību un veidiem, kā arī apskata e-komerciju raksturojumu un klasifikāciju. Otrajā daļā ir izklāstīti autora pētījumi par e-komerciju infrastruktūras darbību mūsdienu apstākļos Latvijā, kā arī apraksta valsts regulējuma metodes e-komercijā, veic novērtējumu par e-komercijas attīstības potenciālu Latvijā. Trešajā daļā – autors sniedz raksturojumu par Latvijas uzņēmumu pieredzi e-komercijas jomā, uzņēmumu mārketinga stratēģijas veidošanas nosacījumiem elektroniskās komercijas jomā un elektroniskās komercijas problēmas risinājumu pielietošanu uzņēmējdarbībā. Ceturtajā daļā autors veic pētījumu par patērētāju attieksmi pret e-komerciju un tās attīstības iespējām Latvijā. Darba noslēdzošajā daļā autors izdara secinājumus, novērtējot mūsdienu e-komercijas un attīstības prognozes, kā arī izsaka priekšlikumus e-komerciju attīstības pilnveidošanai Latvijā. Bakalaura darba izstrādē izmantotas vispārpieņemtās ekonomikas zinātnes pētījumu metodes, t.sk. aptaujas, salīdzināšanas un grupēšanas, grafiskās, novērojumus metodes. Darbā ir 71 lappuses, tas satur 17 attēlus, 7 tabulas, 1 pielikumu. Darba beigās tiek izteikti secinājumi un ieteikumi. Ir pievienots arī izmantotās literatūras saraksts, kas sastāv no 23 avotiem.en_US
dc.description.abstractThe subject of author’s research a relatively new, modern and rapidly evolving direction of economy, in a globalizing world. The paper consists of four chapters. The first one reflects the result of author’s analysis of e-commerce, its essence and classification. The main objective of the following bachelor paper is to analyze the infrastructure of e-commerce and it’s functionality in various businesses, as well as to present suggestions for development perspectives of e-commerce in Latvia. The next one represents author’s research of the infrastructure of e-commerce and it’s functionality in modern day Latvia, it contains a description of methods of governmental regulation in this area. The third chapter describes the experience of Latvian businesses and their marketing strategies in the field of e-commerce, as well as problems and applicable solutions to these problems for local enterprises. The fourth section is a survey designed to collect information from Latvian consumers regarding their attitude towards electronic commerce and its development prospects in Latvia. In addition to these chapters, this bachelor paper has a conclusion, where author evaluates perspectives and suggests development improvements for e-commerce in Latvia. The paper consists of 71 pages, 17 images, 7 tables and one attachment; total amount of sources – 23.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleElektroniskās komercijas attīstības perspektīvas Latvijā.en_US
dc.title.alternativeDevelopment perspectives of electronic commerce in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record