Produkta ledus tēja ieviešana tirgū
Author
Mārtiņkrists, Edmunds
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Produkta ledus tēja ieviešana tirgū” tiek izskatīti jauna produkta ieviešanas tirgū teorētiskie principi, kā arī tiek analizēts a/s „Cido grupa” produktu līnijas - ledus tējas attīstības iespējas Latvijas bezalkoholisko dzērienu tirgū. Darba gaitā ir salīdzinātas tirgus tendences un analizēti konkurenti un analizējot tirdzniecības datus, autors ir secinājis, ka ledus tējas kategorija strauji attīstās, un a/s „Cido grupa” ir jāturpina attīstīt šis bezalkoholisko dzērienu segments.
Darba apjoms ir 79 lapaspuses, kas sastāv no 3 nodaļām, tajā iekļautas 11 tabulas, 13 attēli un 6 pielikumi, darba izstrādē uzmantoti 25 literatūras avoti. In the thesis for the Bachelor’s degree „Ice tea product introduction into the market” the theoretical principles of the introduction of new product into the market are reviewed and the development possibilities of the products line – ice tea of the stock company “Cido grupa” on the Latvian market of nonalcoholic drinks are analyzed. During the work the market tendencies are compared and competitors have been analyzed. Based on the analyses of the trade data the author concluded that the ice tea category rapidly expanding and the stock company “Cido grupa” must continue to develop this segment of nonalcoholic drinks.
The volume of the work is 79 pages consisted of 3 chapters. There are 11 tables, 13 diagrams and 6 appendixes included. 25 literature sources have been used working out this thesis.