Patērētāju uzvedība nekustamo īpašumu tirgū.
Author
Liberts, Dāvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
DĀVIS LIBERTS
PATĒRĒTĀJU UZVEDĪBA NEKUSTAMO ĪPAŠUMU TIRGŪ
Bakalaura darbs satur: 81 lpp. (bez pielikumiem), 2 tabulas, 38 attēlus un 1 pielikumus
Bakalaura darbā ir pētīta patērētāju uzvedības specifiskās iezīmes nekustamo īpašumu tirgū, konstatējot riskus patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanā, balstoties uz emocionāliem motīviem. Bakalaura darbs sniedz iespēju pieņemt kvalitatīvus pirkšanas lēmums, iegādājoties mājokli.
Bakalaura darba pirmajā nodaļā raksturota nekustamā īpašuma tirgus būtība un attīstība Latvijā. Otrajā un trešajā nodaļā apskatīts patērētāju uzvedības būtība un tās specifiskās iezīmes tirgū. Ceturtajā daļā ir pētījums par patērētāju uzvedību nekustamo īpašumu tirgū.
Izmantota specializētā ekonomikas un mārketinga literatūra, statistikas dati, preses izdevumi, interneta resursi un autora personīgais viedoklis. DĀVIS LIBERTS
CONSUMERS’ BEHAVIOUR IN REAL ESTATE MARKET
The Bachelor Thesis consists of: 81 pages (without appendix), 2 charts, 38 pictures and 1 appendix
In the Bachelor Thesis, typical features of consumers’ behaviour in real estate market are studied, establishing risks in consumers’ decision making process which is based on emotional motives. The Bachelor Thesis offers a chance of taking the right purchasing decisions for dwellings.
The essence of real estate market and its development in Latvia is described in Chapter 1. In Chapters 2 and 3, there is a theoretical description of consumers’ behaviour and factors that influence consumers’ decisions. Chapter 4 presents a research of consumers’ behaviour in real estate market.
There is used literature of economics and marketing, statistics data, the press and Internet sources.