Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorLiberts, Dāvisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:37Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:37Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11921en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13856
dc.description.abstractDĀVIS LIBERTS PATĒRĒTĀJU UZVEDĪBA NEKUSTAMO ĪPAŠUMU TIRGŪ Bakalaura darbs satur: 81 lpp. (bez pielikumiem), 2 tabulas, 38 attēlus un 1 pielikumus Bakalaura darbā ir pētīta patērētāju uzvedības specifiskās iezīmes nekustamo īpašumu tirgū, konstatējot riskus patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanā, balstoties uz emocionāliem motīviem. Bakalaura darbs sniedz iespēju pieņemt kvalitatīvus pirkšanas lēmums, iegādājoties mājokli. Bakalaura darba pirmajā nodaļā raksturota nekustamā īpašuma tirgus būtība un attīstība Latvijā. Otrajā un trešajā nodaļā apskatīts patērētāju uzvedības būtība un tās specifiskās iezīmes tirgū. Ceturtajā daļā ir pētījums par patērētāju uzvedību nekustamo īpašumu tirgū. Izmantota specializētā ekonomikas un mārketinga literatūra, statistikas dati, preses izdevumi, interneta resursi un autora personīgais viedoklis.en_US
dc.description.abstractDĀVIS LIBERTS CONSUMERS’ BEHAVIOUR IN REAL ESTATE MARKET The Bachelor Thesis consists of: 81 pages (without appendix), 2 charts, 38 pictures and 1 appendix In the Bachelor Thesis, typical features of consumers’ behaviour in real estate market are studied, establishing risks in consumers’ decision making process which is based on emotional motives. The Bachelor Thesis offers a chance of taking the right purchasing decisions for dwellings. The essence of real estate market and its development in Latvia is described in Chapter 1. In Chapters 2 and 3, there is a theoretical description of consumers’ behaviour and factors that influence consumers’ decisions. Chapter 4 presents a research of consumers’ behaviour in real estate market. There is used literature of economics and marketing, statistics data, the press and Internet sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePatērētāju uzvedība nekustamo īpašumu tirgū.en_US
dc.title.alternativeConsumer’s behaviour in real estate market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record