Patērētāju attieksmes novērtējums pret telemārketinga pakalpojumiem.
Author
Dmitrijeva, Ksenija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Patērētāju attieksmes novērtējums pret telemārketinga pakalpojumiem”. Darbā tiks apskatīti sekojošie jautājumi: attieksmes un telemārketinga jēdzienu teorētiskais skaidrojums, uzņēmuma SIA Transcom WorldWide Latvia telemārketinga pakalpojumu analīze, patērētāju attieksmes analīze pret telemārketinga pakalpojumiem Latvijas tirgū. Tiks izmantotas sekojošas pētījuma metodes: statiskās analīzes metode, salīdzināšana, respondentu aptauja, ekspertu intervija, matemātiski statistiskās tabulas, grafiskās un aprakstošās metodes. Darbā tiks pētīta patērētāju attieksmes ietekme uz pieprasījumu pēc telemārketinga pakalpojumiem. Bakalaura darba apjoms ir 90 lpp., ar 8 iekļautām tabulām, 25 attēliem, 5 pielikumiem. Darbs var būt izmantojams, analizējot tirgus situāciju telemārketinga pakalpojumu jomā. The theme of the paper is "The assessment of consumer attitude towards the telemarketing services." In the paper are analyzed following issues: attitudes and telemarketing terms theoretical explanation, telemarketing service analysis of Ltd. „Transcom WorldWide Latvia”, analysis of consumer attitudes towards telemarketing services in the Latvian market. In the paper are used the following research methods: a static analysis method, comparisons, survey, expert’s interviews, mathematically statistical tables, graphics and descriptive methods. In the paper there is studied the effect of consumer’s attitude to the demand of telemarketing services. Paper contains 90 pages, 8 table, 25 illustrations, 5 appendixes. Work can be used for the market situation in telemarketing services analyses.