Show simple item record

dc.contributor.advisorRusakova, Agneseen_US
dc.contributor.authorKazakova, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:39Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:39Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other13598en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13881
dc.description.abstractDiplomdarba tēma; pētāmās problēmas apraksts: McDonalds pielietoto mārketinga komunikāciju analīze Latvijā un Īrijā; pētījuma veikšanas laikā daudzus uzņēmumus šajās valstīs (un īpaši Latvijā) skar ekonomiskās krīzes sekas, tāpēc ir nepieciešami aplūkot tādu uzņēmumu pieredzi, kas veiksmīgi darbojas starptautiskajā tirgū ilglaicīgi. Atslēgas vārdi: McDonalds, mārketinga komunikācijas, reklāma, preces virzīšana tirgū, e-mārketings, sabiedriskās attiecības, tiešā pārdošana, personiskā apkalpošana Pētījumā izvirzītā hipotēze: McDonalds ir iespējams izveidot tādu mārketinga komunikāciju programmu, kas būtu domāta vienlaikus vismaz divu valstu patērētājiem vienā mērķauditorijas grupā. Darba mērķis: pētīt un salīdzināt McDonalds veiktās mārketinga komunikāciju aktivitātes Latvijā un Īrijā, nosakot vienotas, uz jauniešu (18 – 25 gadi) mērķauditoriju vērstas, mārketinga politikas perspektīvu.en_US
dc.description.abstractIssue of this work; actuality: analysis of McDonald's marketing communications: Latvia – Ireland; during the period of this research many of business holders are surviving the consequences of economic crisis, especially in Latvia. It is important to analyze business experience of those who are operating successfully in the international market for long-term. Key words: McDonalds, marketing communications, advertisement, promotion, e-marketing, public relations, direct marketing, personal selling Hypothesis: McDonald’s marketing communication’s activities could be used as a programm to focus on members of at least two countries with condition that they belong to one target group. A work purpose is to study and compare McDonald's marketing communications in Latvia and Ireland by establishing common marketing communication program dedicated to young people (18-25 years old).en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMCDonalds mārketinga komunikācijas analīze : Latvija-Īrijaen_US
dc.title.alternativeAnalysis of McDonald's marketing communications:Latvia-Irelanden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record