• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kvalitātes vadības sistēmas ievešana Patērētāju tiesību aizsardzības centrā

Thumbnail
View/Open
303-13941-Pozilenko_Olegs_op05016.pdf (572.4Kb)
Author
Požiļenko, Oļegs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2010
Metadata
Show full item record
Abstract
Oļegs Požiļenko. Bakalaura darbs „Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par kvalitātes vadības aspektiem, novērtēt kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas nepieciešamību un iespējas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Pirmajā nodaļā ir sniegts izvēlētās tēmas teorētiskais pamatojums. Otrajā nodaļā ir sniegts PTAC darbības raksturojums un analīze, kā arī identificētas galvenās problēmas tā darbībā. Trešajā nodaļā ir izskatītas KVS ieviešanas iespējas PTAC. Nobeigumā izklāstīti autora secinājumi un sniegti priekšlikumi PTAC KVS veiksmīgai ieviešanai un uzturēšanai. Bakalaura darba izstrādē izmantoti 20 resursi. Bakalaura darba apjoms ir 66 lappuses, tajā iekļautas 4 tabulas, 21 attēls un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: kvalitāte, patērētāji, kvalitātes vadības sistēma.
 
Oleg Pozhilenko. Bachelor’s work thesis „Quality Management System implementation in The Consumer Rights Protection Centre of Latvia”. Bachelor's work is based on the theory of an opinion on the quality management aspects, to evaluate the quality management system implementation and the possible need in The Consumer Rights Protection Centre of Latvia The first chapter consists the themes of the theoretical basis. The second chapter consists operating characteristics and problems of definition of The Consumer Rights Protection Centre of Latvia. The third chapter consists Quality Management System implementation in The Consumer Rights Protection Centre of Latvia. Finally presents conclusions and proposals of tackling. Bachelor’s work used 20 sources, 4 tables, 21 pictures and 2 attachments. Bachelor’s work amounts of 66 pages. Key words: quality, consumers, Quality Management System.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13893
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV