Klientu attiecību pārvaldība (CRM) un atbalstošās programmatūras izvēle
Author
Tauriņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praudiņš, Kārlis
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba izvēlētā tēma ir „Klientu attiecību pārvaldība (CRM) un atbalstošās programmatūras izvēle”.
Darba mērķis ir gūt priekšstatu par klientu attiecību pārvaldības būtību, priekšrocībām, ieviešanas procesu, programmnodrošinājumu un veikt divu CRM risinājumu analīzi un salīdzinājumu, lai izvēlētos visatbilstošāko no tiem mazam un vidējam uzņēmuma. Rezultātā autore rekomendē Sage CRM kā vispiemērotāko risinājumu mūsdienīgam, uz klientu orientētam uzņēmumam. Bakalaura darba izstrādes gaitā tika izmantoti 26 literatūras avoti, 4 tabulas un 16 attēli. Atslēgvārdi: klientu attiecību pārvaldība, CRM, Terrasoft, Sage The title of the final Thesis is „Customer Relationship Management (CRM) and choice of supporting software”.
The purpose of the Thesis is to get the idea of customer relationship management, its advantages, implementation process, software and to compare and analyse two CRM solutions, in order to choose the most appropriate for small and medium companies. In conclusion, the author recommends Sage CRM as the most appropriate solution for a modern, customer-oriented company. The final Thesis is based on 26 literature references, 4 tables and 16 figures. Key words: customer relationship management, CRM, Terrasoft, Sage