Mārketinga darbību komplekss uzņēmumā
Author
Kusiņa, Inta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums"Mārketinga darbību komplekss uzņēmumā".
AutoreInta Kusiņa
Bakalaura darba apjoms: 104 lpp
26 attēli
10 tabulas
Darbā tiek apskatīta mārketinga būtība, vide un mārketinga darbību komplekss. Ir izpētīta A/s Drogas mārketinga mikrovide un makrovide, kā arī mārketinga darbību komplekss – produktu vadīšana, cenu veidošana, produktu sadale un produktu virzīšana tirgū.
Darba gaitā tika izmantotas gan teorētiskās pētniecības metodes – literatūras analīze, gan praktiskās metodes – anketēšana, intervēšana, datu ieguve, sistematizācija, apstrāde un analīze.
Darbs var tikt izmantots a/s "Drogas" mārketinga darbību plānošanā, kā arī kā mācību palīglīdzeklis. The topic of the work:"Marketing activities complex in the company."
Author:Inta Kusiņa
There are in the work:140 pages
26 pictures
10 tables
The paper examines the nature of the marketing and marketing activities complex. There are researched marketing environment of the enterprise "Drogas" and marketing activities complex of this enterprise – product, price, promotion and place.
In the work were used theoretical research methods - literature analysis and practical techniques - questioning, interviewing, data collection, systematization, processing and analysis.
Work can be used for an enterprise "Drogas" marketing activity planning, as well as a teaching tool.