Zīmolvedības ietekme uz patērētāju izvēli
Author
Kozlovska-Zilvestere, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Zīmolvedība un Coca – Cola zīmola ietekme uz patērētāju”.
Bakalaura darba mērķis ir salīdzināt Coca – Cola zīmola ietekmi Latvijas Universitātes un Rostokas Universitātes, Vācijā, studentu vidū ar Pepsi zīmola ietekmi; izstrādāt priekšlikumus zīmola veiksmīgākai virzīšanai šajās valstīs, atbilstoši zīmolvedības pamatprincipiem. Theme of this bachelor thesis is „Branding and Coca-cola brand influence on customer”.
The aim of the bachelor thesis is to compare Coca-Cola’s and Pepsi brand influence on students in Latvia and Germany; as well as to work out suggestions for successful brand promotion strategies in these countries according to basic principles of branding.