Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorBome, Gintaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:42Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:42Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14982en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13911
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Zīmola „LIVE RĪGA” atpazīstamības veicināšana Norvēģijā” un tā mērķis ir izpētīt zīmola „LIVE RĪGA” atpazīstamības veicināšanu Norvēģijā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus radītā tēla atpazīstamības uzlabošanai. Darba tēma ir ļoti aktuāla, jo zīmols tika izveidots 2009.gada otrajā pusē un pašlaik norit aktīva darbība Rīgas pilsētas tēla popularizēšanai 7 stratēģiski izvēlētajās valstīs. Darba ietvaros tika veikta anketēšana, kurā iesaistījās vairāk kā 300 respondenti no Norvēģijas, kuru viedokļi par zīmolu „LIVE RĪGA” un tā popularizēšanas kampaņām tika kvantitatīvi apkopoti. Līdzās anketēšanai pētījumā ir arī noorganizēta intervija ar Rīgas Tūrisma attīstības biroja pārstāvi, lai iegūtu eksperta viedokli par pētāmo tematiku. Rezultātā noskaidrojās, ka liela daļa no respondentiem nebija informēti par zīmolu, taču kopumā zīmolu novērtēja pozitīvi. Darbs sastāv no 68 lapaspusēm, 19 attēliem, 1 tabulas un 3 pielikumiem. Atslēgvārdi: zīmols; zīmola virzīšana tirgū; zīmola atpazīstamība; tūrisma nozare; anketēšana; intervija.en_US
dc.description.abstractThe title of the bachelor’s thesis is “The Improvement of Awareness of the Brand “LIVE RĪGA” in Norway” and it aims to explore the awareness and promotion of the brand “LIVE RĪGA” in Norway, to identify problems and make suggestions for improving the visibility of the image. The topic is very current today since the brand was established in the second half of 2009 and there are currently ongoing actions in promotion of Riga image in seven strategically selected countries. During the research a survey was carried out in which participated more than 300 respondents from Norway. Their opinion about the brand and the promotional campaigns were conducted. Besides there was also an interview arranged with the representative of Riga Tourism Development Office. Results show that a large number of people were not aware of the brand but overall they evaluated the brand “LIVE RĪGA” very positively. Thesis consists of 68 pages, 19 pictures, 1 table and 3 appendixes. Key words: brand; brand promotion; brand awareness, tourism; survey; interview.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola ,,Live Rīga" atpazīstamības veicināšana Norvēģijāen_US
dc.title.alternativeThe Improvement of Awareness of the Brand ,,LIVE RĪGA " in Norwayen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию