Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorLiniņa, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:43Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15211en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13919
dc.description.abstractLai uzņēmums spētu efektīvi darboties, katram uzņēmējam ir jāvērtē uzņēmuma darbs un jāveic tā analīze. Uzņēmuma darbību ietekmē daudzi gan iekšējie, gan ārējie faktori. Savas uzņēmējdarbības uzlabošanai, katram vadītājam ir jāanalizē uzņēmuma ietekmējošie faktori, tādējādi novēršot darbības trūkumus un pilnveidojot uzņēmuma darbību. Darbā ir pētīta firmas darbība, mārketinga mikrovide un to veidojošie faktori. Bakalaura darba mērķis ir pētīt, kāda ir uzņēmuma SIA „Amaranta” mikrovide un kas ir galvenie faktori, kas ietekmē uzņēmuma darbību, analizējot to pozitīvo un negatīvo ietekmi, kā arī sniegt savus priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai. Darbā tiek veikta SWOT analīze un klientu aptaujas rezultātu analīze, kā arī tiek pētīta uzņēmuma saimnieciskā darbība un dots ieskats uzņēmuma pēdējo gadu finansiālo rādītāju rezultātos, kā tie mainījušies un autore sniedz izvērtējumu šo izmaiņu cēloņiem. Darba apjoms ir 73 lapaspuses, tajā ir 12 attēli, 7 tabulas un 5 pielikumi.en_US
dc.description.abstractIn order to provide the effective work of the Company, each owner of the Company has to evaluate and analyze the activity of the Company. Various inside and outside factors have an effect on the Company activity. To improve the business of your own Company, each manager needs to analyze those factors which have an influence on Company, hereby preventing imperfections and improving the work of the Company. This research dedicated to investigation of the Company activity, the micro environment of the marketing and the affective factors. The purpose of the Bachelor work is to investigate the micro-environment of SIA „Amaranta” Company and find out the main factors which have an influence on the Company activity, analyze the positive and the negative influence of the factors, as well as perform the advices for the improvement of the Company work. The SWOT analysis and the customer survey results analysis has been done in this research, the economic activity has been investigated and the view of financial results of the last years of the Company and their changes has been given there, and the evaluation of the reasons of theses changes done. This work have 73 pages, 12 images, 7 tables and 5 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleFirmas mārketinga mikrovides faktoru analīzeen_US
dc.title.alternativeAnalysis of company marketing micro environmental factorsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record