SIA „MADARA Cosmetics” produkcijas iepakojuma analīze
Author
Mašinska, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Indra Mašinska. Bakalaura darbs „SIA „MADARA Cosmetics” produkcijas iepakojuma analīze.
Bakalaura darbā ir apskatīta iepakojuma ietekme uz patērētāju, iepakojuma uzliktais slogs ražotājam un analizēta patērētāju attieksme pret SIA „MADARA Cosmetics” produkcijas iepakojumu. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām un „MADARA Cosmetics” produkcijas patērētāju aptaujas datiem, analizēt iepakojuma ietekmi un nozīmi uz patērētāju, pirkšanas ietekmējošus faktorus konkurences apstākļos un izstrādāt priekšlikumus uzņēmumam SIA „MADARA Cosmetics” iepakojuma pilnveidošanai.
Pirmajā daļā tika apskatīti iepakojuma teorētiskie aspekti, otrajā daļā raksturots uzņēmuma SIA „MADARA Cosmetics” produkcijas iepakojums un tā sasniegumi, veikta SVID analīze. Trešajā daļā ir apkopoti „MADARA Cosmetics” patērētāju aptaujas rezultāti, kā arī izvirzīti „MADARA Cosmetics” produkcijas iepakojuma pilnveidošanas virzieni.
Pētījuma periods: 2010. gada 1. maija līdz 2011. gada 22. maijam.
Darba apjoms: 69 lapaspuses, tajā ir 29 attēli, 1 tabula un 2 pielikumi.
Atslēgvārdi: iepakojums, reklamēšana, funkcionalitāte, iepakojuma apsaimniekošana, „MADARA Cosmetics” produkcija. Indra Masinska. Bachelor work „The products packaging analysis of SIA “MADARA Cosmetics””
The impact of consumer packaging, packaging of the burden on the manufacturer and analyzed consumers' attitudes towards SIA "MADARA Cosmetics” product packaging. Bachelor's work is based on the theory and “MADARA Cosmetics "of customer survey data to analyze the impact of packaging and the importance of consumers to purchase factors that influence the competitive environment and develop proposals for the company SIA" MADARA Cosmetics” packaging development.
The first part has dealt with theoretical aspects of the package; the second part describes the company “MADARA Cosmetics” product packaging and its achievements, the SWOT analysis. The third section summarizes the "Madara Cosmetics' consumer survey, and put" MADARA Cosmetics packaging product development directions.
Research period: 2010th on the first May 2011th on the 22nd May.
The amount of work: 69 pages, including 29 pictures, 1 table and 2 appendixes.
Keywords: packaging, marketing, functionality, container management, "MADARA Cosmetics” products.