Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorMašinska, Indraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:48Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:48Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18368en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13965
dc.description.abstractIndra Mašinska. Bakalaura darbs „SIA „MADARA Cosmetics” produkcijas iepakojuma analīze. Bakalaura darbā ir apskatīta iepakojuma ietekme uz patērētāju, iepakojuma uzliktais slogs ražotājam un analizēta patērētāju attieksme pret SIA „MADARA Cosmetics” produkcijas iepakojumu. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām un „MADARA Cosmetics” produkcijas patērētāju aptaujas datiem, analizēt iepakojuma ietekmi un nozīmi uz patērētāju, pirkšanas ietekmējošus faktorus konkurences apstākļos un izstrādāt priekšlikumus uzņēmumam SIA „MADARA Cosmetics” iepakojuma pilnveidošanai. Pirmajā daļā tika apskatīti iepakojuma teorētiskie aspekti, otrajā daļā raksturots uzņēmuma SIA „MADARA Cosmetics” produkcijas iepakojums un tā sasniegumi, veikta SVID analīze. Trešajā daļā ir apkopoti „MADARA Cosmetics” patērētāju aptaujas rezultāti, kā arī izvirzīti „MADARA Cosmetics” produkcijas iepakojuma pilnveidošanas virzieni. Pētījuma periods: 2010. gada 1. maija līdz 2011. gada 22. maijam. Darba apjoms: 69 lapaspuses, tajā ir 29 attēli, 1 tabula un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: iepakojums, reklamēšana, funkcionalitāte, iepakojuma apsaimniekošana, „MADARA Cosmetics” produkcija.en_US
dc.description.abstractIndra Masinska. Bachelor work „The products packaging analysis of SIA “MADARA Cosmetics”” The impact of consumer packaging, packaging of the burden on the manufacturer and analyzed consumers' attitudes towards SIA "MADARA Cosmetics” product packaging. Bachelor's work is based on the theory and “MADARA Cosmetics "of customer survey data to analyze the impact of packaging and the importance of consumers to purchase factors that influence the competitive environment and develop proposals for the company SIA" MADARA Cosmetics” packaging development. The first part has dealt with theoretical aspects of the package; the second part describes the company “MADARA Cosmetics” product packaging and its achievements, the SWOT analysis. The third section summarizes the "Madara Cosmetics' consumer survey, and put" MADARA Cosmetics packaging product development directions. Research period: 2010th on the first May 2011th on the 22nd May. The amount of work: 69 pages, including 29 pictures, 1 table and 2 appendixes. Keywords: packaging, marketing, functionality, container management, "MADARA Cosmetics” products.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA „MADARA Cosmetics” produkcijas iepakojuma analīzeen_US
dc.title.alternativeThe product packaging analysis of SIA „MADARA Cosmetics”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record