Uzņēmuma SIA „Sāga Group” jauno produktu izstrāde un virzīšana tirgū
Autor
Azarova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2011Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbs „Uzņēmuma SIA ”Sāga Group” jauno produktu
izstrāde un virzīšana tirgū”.
Bakalaura darbā analizēta uzņēmuma SIA „Sāga Group” jauna produkta
izstrāde un virzīšanas tirgū. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz jauna
produkta izstrādes un virzīšanas tirgū teorētiskām atziņām, analizēt jaunu produktu
izstrādes procesu un virzīšanu tirgū konkrētā uzņēmumā SIA „Sāga Group”, kā arī
izstrādāt priekšlikumus šo procesu pilnveidošanai.
Pirmās nodaļas ietvaros pētīta jauna produkta definīcija un būtība, kā arī jauno
produktu plānošanas un izstrādes stratēģijas, otrajā daļā sniegts SIA „Sāga Group”
raksturojums, analizēta uzņēmuma jauno produktu plānošana, izstrādes stratēģija,
atlase, vērtēšana, izstrādes problēmas un izmēģinājumi, jauno produktu virzīšana
tirgū.
Trešajā nodaļā veikta pircēju aptauja, apkopoti un analizēti iegūtie rezultāti,
izstrādāti ieteikumi uzņēmumam SIA „Sāga Group” jauno produktu veiksmīgai
virzīšanai tirgū.
Pētījuma periods – 2008.- 2011. gadi.
Darba apjoms ir 68 lapaspuses, tajā ir 34 attēli, 3 tabulas un 1 pielikums.
Atslēgvārdi: jauno produktu izstrāde, plānošana, jauno produktu virzīšana
tirgū, izstrādes stratēģija. Bachelor’s study "The company "Saga Group" new product’s
development and promotion on the market".
This study analyzes the company “Saga Group” new product’s development
and promotion on the market. The goal of this study is to explore the theory of
developing and promoting a new product, to analyze the development and marketing
processes at “Saga Group” company, as well as to build the suggestions for the
improvement of this process.
The definition and the concept of the new product as well as its planning and
the development strategy are being reviewed in the first part of this study. The second
part of the study describes the company “Saga Group” itself and analyzes the
following: planning part, development strategy, the selection and valuation,
development problems, testing of the product and new product’s promotion on the
market.
The third part includes the completed buyer’s survey, its analyzed results and
the guidelines for a successful “Saga Group” company’s new product’s promotion on
the market.
The period of this research: year 2008 - 2011.
The volume of this study: 68 pages, 34 images, 3 tables and 1 attachment.
Keywords: development of a new product, planning, new product’s promotion
on the market, development strategy.