Elektroniskā komercija Latvijā
Author
Volodkevičs, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praudiņš, Kārlis
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Elektroniskā komercija Latvijā” mērķis ir sniegt lasītājam priekšstatu par elektroniskās komercijas jēdziena būtību, dot ieskatu tās attīstības vēsturē un dalībnieku sastāvā, tāpat arī izpētīt pašreizējo situāciju Latvijas elektroniskajā komercijā.
Darbs sastāv no trīs daļā.
Pirmās daļas ietvaros ir aplūkota elektroniskās komercijas jēdziena būtība, tās attīstības vēstures posmi un iesaistītie dalībnieki.
Darba otrajā daļā tiek apraksti elektroniskās komercijas veidojošie faktori jeb dalībniekus raksturojošie rādītāji, tāpat arī ir veikts Latvijas elektroniskās komercijas tiesiskās vides izvērtējums.
Trešās daļas ietvaros tika veikta elektroniskās komercijas dalībniekus raksturojošo rādītāju analīze un veikts šo rādītāju salīdzinājums ar Baltijas un citām Eiropas Savienības valstīm.
Darba apjoms ir 65. lpp., tas satur 17 attēlus, 8 tabulas un balstās uz 44 informācijas un literatūras avotiem. The aim of Bachelor's work "Electronic commerce in Latvia" is to give the reader an idea of the nature of the concept of electronic commerce, its history and participants, as well as to explore the current situation in Latvian electronic commerce.
The work consists of three parts.
First part describes the essence of the concept of electronic commerce, its historic stages and participants involved.
Second part describes driving factors or indicators of the participants of electronic commerce; it also includes evaluation of Latvian electronic commerce legal environment.
Third part analysis participants of Latvian electronic commerce; it also includes comparison of these factors with other Baltic and European Union countries.
The amount of work is 65 p., it contains 17 images, 8 tables and is based on 44 information and literature sources.