Show simple item record

dc.contributor.advisorPraudiņš, Kārlisen_US
dc.contributor.authorVolodkevičs, Edgarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:49Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19374en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13983
dc.description.abstractBakalaura darba „Elektroniskā komercija Latvijā” mērķis ir sniegt lasītājam priekšstatu par elektroniskās komercijas jēdziena būtību, dot ieskatu tās attīstības vēsturē un dalībnieku sastāvā, tāpat arī izpētīt pašreizējo situāciju Latvijas elektroniskajā komercijā. Darbs sastāv no trīs daļā. Pirmās daļas ietvaros ir aplūkota elektroniskās komercijas jēdziena būtība, tās attīstības vēstures posmi un iesaistītie dalībnieki. Darba otrajā daļā tiek apraksti elektroniskās komercijas veidojošie faktori jeb dalībniekus raksturojošie rādītāji, tāpat arī ir veikts Latvijas elektroniskās komercijas tiesiskās vides izvērtējums. Trešās daļas ietvaros tika veikta elektroniskās komercijas dalībniekus raksturojošo rādītāju analīze un veikts šo rādītāju salīdzinājums ar Baltijas un citām Eiropas Savienības valstīm. Darba apjoms ir 65. lpp., tas satur 17 attēlus, 8 tabulas un balstās uz 44 informācijas un literatūras avotiem.en_US
dc.description.abstractThe aim of Bachelor's work "Electronic commerce in Latvia" is to give the reader an idea of the nature of the concept of electronic commerce, its history and participants, as well as to explore the current situation in Latvian electronic commerce. The work consists of three parts. First part describes the essence of the concept of electronic commerce, its historic stages and participants involved. Second part describes driving factors or indicators of the participants of electronic commerce; it also includes evaluation of Latvian electronic commerce legal environment. Third part analysis participants of Latvian electronic commerce; it also includes comparison of these factors with other Baltic and European Union countries. The amount of work is 65 p., it contains 17 images, 8 tables and is based on 44 information and literature sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleElektroniskā komercija Latvijāen_US
dc.title.alternativeElectronic commerce in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record