Klientu lojalitāte pakalpojumu sfērā Latvijas tirgū.
Author
Balama, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Agnese Balama. Bakalaura darbs „Klientu lojalitāte pakalpojumu sfērā Latvijas tirgū.”
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtām atziņām par klientu lojalitāti, izpētīt klientu lojalitāti un tās ietekmējošos faktorus pakalpojumu sfērā Latvijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus Latvijas pakalpojumu sniedzējiem par klientu lojalitātes veidošanu un nostiprināšanu. Bakalaura darbā tiek analizēta trīs izvēlēto pakalpojumu- mobilo, banku un tūrisma- tirgus situācija un klientu lojalitātes ietekmējošie faktori Latvijas pakalpojumu tirgū.
Pirmajā nodaļā pētīti klientu lojalitātes teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā raksturots pakalpojumu tirgus Latvijā klientu lojalitātes kontekstā, tirgus dinamika trīs konkrētos pakalpojumos- mobili, banku un tūrisma, veikta nozares vides analīze, izmantojot SVID analīzi. Trešajā nodaļā apkopotas klientu lojalitātes aptaujas un strukturētās intervijas rezultāti, kā arī veikti ieteikumi konkrēto sfēru pakalpoju uzņēmumiem.
Pētījuma periods – 2008.-2012.gadi.
Darba apjoms 88 lapaspuses, tajā ir 20 attēli, 8 tabulas un 3 pielikumi.
Atslēgvārdi: klientu lojalitāte, pakalpojumu tirgus, klientu lojalitātes ietekmējošie faktori. Agnese Balama. Bachelor thesis „Customer loyalty in the services sector of the Latvian market.”
The aim of the Bachelor is based on the theory of an opinion on customer loyalty, customer loyalty and explores the factors affecting the services sector Latvian and Latvian to develop proposals for service providers building customer loyalty and strengthening. Bachelor's work is analyzed in three selected services- mobile, banking, and tourism, market situation and the factors affecting customer loyalty Latvian market.
The first chapter examines the theoretical aspects of customer loyalty, the second chapter describes the Latvian market in the context of customer loyalty, market dynamics, the three specific services- mobile, banking and tourism, a sector environmental analysis using SWOT analysis. The third chapter summarizes the loyalty questionnaire and structured interview results and the recommendations made in the sphere of services companies.
The research period - 2008 to 2012.
Working volume of 88 pages contains 20 files, 8 tables and 3 appendices.
Tags: customer loyalty, market, customer loyalty factors affecting it.