Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorBalama, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:51Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20265en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14002
dc.description.abstractAgnese Balama. Bakalaura darbs „Klientu lojalitāte pakalpojumu sfērā Latvijas tirgū.” Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtām atziņām par klientu lojalitāti, izpētīt klientu lojalitāti un tās ietekmējošos faktorus pakalpojumu sfērā Latvijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus Latvijas pakalpojumu sniedzējiem par klientu lojalitātes veidošanu un nostiprināšanu. Bakalaura darbā tiek analizēta trīs izvēlēto pakalpojumu- mobilo, banku un tūrisma- tirgus situācija un klientu lojalitātes ietekmējošie faktori Latvijas pakalpojumu tirgū. Pirmajā nodaļā pētīti klientu lojalitātes teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā raksturots pakalpojumu tirgus Latvijā klientu lojalitātes kontekstā, tirgus dinamika trīs konkrētos pakalpojumos- mobili, banku un tūrisma, veikta nozares vides analīze, izmantojot SVID analīzi. Trešajā nodaļā apkopotas klientu lojalitātes aptaujas un strukturētās intervijas rezultāti, kā arī veikti ieteikumi konkrēto sfēru pakalpoju uzņēmumiem. Pētījuma periods – 2008.-2012.gadi. Darba apjoms 88 lapaspuses, tajā ir 20 attēli, 8 tabulas un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: klientu lojalitāte, pakalpojumu tirgus, klientu lojalitātes ietekmējošie faktori.en_US
dc.description.abstractAgnese Balama. Bachelor thesis „Customer loyalty in the services sector of the Latvian market.” The aim of the Bachelor is based on the theory of an opinion on customer loyalty, customer loyalty and explores the factors affecting the services sector Latvian and Latvian to develop proposals for service providers building customer loyalty and strengthening. Bachelor's work is analyzed in three selected services- mobile, banking, and tourism, market situation and the factors affecting customer loyalty Latvian market. The first chapter examines the theoretical aspects of customer loyalty, the second chapter describes the Latvian market in the context of customer loyalty, market dynamics, the three specific services- mobile, banking and tourism, a sector environmental analysis using SWOT analysis. The third chapter summarizes the loyalty questionnaire and structured interview results and the recommendations made in the sphere of services companies. The research period - 2008 to 2012. Working volume of 88 pages contains 20 files, 8 tables and 3 appendices. Tags: customer loyalty, market, customer loyalty factors affecting it.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKlientu lojalitāte pakalpojumu sfērā Latvijas tirgū.en_US
dc.title.alternativeCustomer Loyalty in the Services Sector of the Latvian Market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record