Velotūrisma produkta iestrāde Olaines novadā
Author
Voitenko, Dainis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Velotūrisma produkta izstrāde Olaines novadā”. Darba mērķis ir izpētīt velotūrisma piedāvājumu Olaines reģionā un izstrādāt velomaršrutu vietējiem iedzīvotājiem, balstoties uz pašreizējo situāciju un nākotnes perspektīvām reģionā.
Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā darba autors apskata tūrisma produkta jēdzienu un tā īpašības, produkta dzīves ciklu, jauna produkta veidošanas posmu, kā arī velotūrisma produktu, tā pozitīvās un negatīvās iezīmes.
Otrajā darba daļā analizē tendences Eiropā un Latvijā. Tiek analizēts EuroVelo tīkls, apskatīta inovatīva velomaršruta izveide Skandināvijā, salīdzināts Baltijas valstu velotūrisms, veikts ieskats Latvijas velotūrisma vēsturē, apskatītas velotūrisma attīstības tendences un tā kavējošie faktori.
Trešajā daļā autors izstrādā un piedāvā jaunu tūrisma maršrutu Olaines novadā –„ Olaines novada velomaršruts”. Maršruta izstrādes procesā autors veicis ekspertu intervijas, anketēšanu.
Bakalaura darbā ir 68 lapas, 3 nodaļas, 18 attēli, 5 tabulas, bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits 20, elektronisko resursu vienību skaits 10 un pielikumu vienību skaits 6.
Atslēgas vārdi: velotūrisms, tūrisma produkts. The theme of this Bachelor thesis is titled “Cyclingtourism product development in Olaine region”. Objective of this work is exploration of the supply of cycling tourism in the district of Olaine and development of a supposed bicycle route for the local populace taking in account the current outlook and future perspectives.
The thesis consists of three chapters. In the first chapter author researches the concept of tourism product and its peculiarities, the life cycle of tourism product, the process of developing a new product and the cycling tourism product – specifically it’s positive and negative traits.
The second part is devoted to analyzing the popular tendencies of cycling tourism throughout Europe as well as Latvia. In addition some analysis is given to EuroVelo cycle route network, innovative creation of a cycling route in Scandinavia, comparison of cycling tourism among the Baltic states, the history of cycling tourism in Latvia and the tendencies of development of cycling tourism and it’s delaying factors.
In the third part author develops and promotes a cycling tourism route in the Olaine region, titled – “Cycling route of Olaines region”. The author has interviewed experts and taken polls of the public in the process of creating a route.
The Bachelor thesis contains 68 pages, 3 chapters, 18 images, 5 tables, list of bibliographical units amounts to 20, electronic resources 10 and 6 attachments.
Key words: cyclingtourism, tourism product.