dc.contributor.advisor | Medne, Ilze | en_US |
dc.contributor.author | Narnicka, Marina | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:57:54Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:57:54Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 20797 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14025 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma ir „Ārzemju tūristu piesaistīšana nesezonas laikā Rīgā”.
Darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus ārzemju tūristu piesaistīšanai nesezonas laikā Rīga, noskaidrojot, kādas jaunās tūrisma aktivitātes, pasākumi varētu motivēt tūristus apmeklēt Rīgu šajā laikā.
Darba mērķa sasniegšanai tiek veikti šādi uzdevumi: zinātniskās literatūras par sezonalitātes parādību tūrismā un tūrisma vietu mārketingu izpēte, Latvijas (Rīgas) kā tūrisma vietas mārketinga organizāciju veikto darbību, aktivitāšu analīze, pētījuma ārzemju tūristu vidū veikšana, to rezultātu analīze, secinājumu izdarīšana un priekšlikumu izstrādāšana.
Atslēgvārdi: nesezona, tūristu piesaistīšana, tūrisma vietu mārketings, tūrisma vietu virzīšana, TAVA, RTAB „Live Rīga”, ziemas reklāmas kampaņa. | en_US |
dc.description.abstract | The theme of the bachelor paper is „Foreign tourists` attraction in the low season time to Riga”.
The aim of the paper is to develop proposals for the foreign tourists` attraction in the low season time to Riga, finding out which new tourism activities, events could motive tourists to come to Riga in this time.
For achieving the aim of the paper the following tasks have been performed: study of the scientific literature about seasonality phenomenon in tourism and tourism destination marketing, analysis of the activities and operations performed by Latvian (Riga) as tourism destination marketing organizations, performing of the research among foreign tourists, results` analysis, drawing the conclusions and developing the proposals.
Keywords: low season, tourists` attraction, tourism destination marketing, tourism destination promotion, LTDA, RTAB „Live Riga”, winter promotional campaign. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Ārzemju tūristu piesaistīšana nesezonas laikā Rīgā | en_US |
dc.title.alternative | Foreign tourists` attraction in the low season time to Riga | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |