Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorMorozovs, Maksimsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:55Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21261en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14044
dc.description.abstractSakarā ar lielām pārmaiľām Rīgas dţudo tirgū, vienu spēlētāju loma samazinās, bet otru palielinās, autors vēlās noskaidrot tos būtiskus faktorus un elementus kas ietekme kluba pozīcijas tirgū un izraisa attīstību. Galvenais darba mērķis noskaidrot dţudo nozares nozīmīgākus mārketinga miksa elementus. Pirmā daļā autors strādāja ar teorētisku informāciju. Otrā daļā tiek aprakstīta Latvijas dţudo vide, trīs galvenie konkurenti un ir veikta dţudo nozares SVID analīze. Trešā daļā autors pēta dţudo nozares konkurenci pēc M. Portera piecu faktoru modeļa un salīdzina trīs dţudo klubu pēc 4P marketinga miksa elementiem. Pētnieciska procesa rezultātā autors izstrādā secinājumus un priekšlikumus. Darbs sastāv no 87 lpp, 8 tabulām, 2 attēliem un 34 izmantotiem avotiem. Atslēgvārdi: M.Portera modelis, SVID analīze, pakalpojuma kvalitāte, sporta mārketings, mārketinga komunikācijas.en_US
dc.description.abstractDue to a vast changes in Riga‟s judo market, the role of one‟s character is decreasing, while others is increasing, therefor the author is willing to research those main factors and elements which defines the position of the club in the market and what creates its growth. The main objective is to find out most relevant judo marketing mix elements. The first part of the work author analyzed the literature review and its theory. Second part describes the environment in Latvian judo, three its major competitors, and a SWOT analysis of the judo industry. In the third part author explores judo industries competition by using M. Porter‟s five factor model and compares three judo clubs by marketing mix‟s 4P‟s elements. During the exploratory process, author was led to create recommendations and conclusions. The bachelors work consists of 87 pages, 8 tabeles, 2 pictures and 34 used sources. Key words: M.Porter model, SWOT analysis, service quality, sports marketing, marketing communications.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLatvijas džudo tirgus galveno konkurentu mārketinga vides salīdzinājums.en_US
dc.title.alternativeMarketing activity comparison of the main competing clubs in Latvian judo market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record