• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

E-komercijas vadīšana Latvijā

Thumbnail
View/Open
303-21437-Kangars_Andris_ak08558.pdf (1.237Mb)
Author
Kangars, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Elektroniskās komercijas vadībai Latvijā ir pieaugošas iespējas uzņēmējdarbībā. Bakalaura darba ”E-komercijas vadīšana Latvijā” mērķis ir sniegt priekšlikumus elektroniskās komercijas perspektīvai vadīšanai Latvijas tirgū. Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām: Pirmā daļā tiks iepazīstināts ar e-komercijas attīstību pasaulē un pašreizējo situāciju Latvijā. Otrajā daļā tiek izvērtēti elektronisko komerciju ietekmējošie faktori, tai darbojoties Eiropas un Latvijas tirgū. Trešajā daļā tiek analizēta interneta veikala darbības praktiskā puse Latvijas tirgū. Ceturtajā daļā tiek izvērtētas elektroniskās komercijas nākotnes attīstības prognozes. Darba apjoms ir 68 lpp., tas satur 8 tabulas un 10 attēlus.
 
Latvian Electronic commerce show increasing business opportunities. The goal of Bachelor’s work “E-Commerce management in Latvia” is to give reader proposals about perspective electronic commerce management in Latvian market. The work consists four parts: First part introduce with e-commerce development and current Latvian situation. Second part evaluates e-commerce impact factors in Latvian and European market. Third part analyzes and gives suggestions about internet market practice activities in Latvian market. Fourth part thinks through electronic commerce future development possibilities. The amount of work is 68 pages, it consist 8 tables and 10 pictures.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14054
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV