Statoil Fuel & Retail Latvia pozīcijas analīze Latvijas degvielas tirgū.
Author
Nadjkins, Andrejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Autora bakalaura darba mērķis ir SIA „Statoil Fuel & Retail Latvia” tirgus pozīcijas noteikšana Latvijas degvielas tirgū, lai izteiktu priekšlikumus tās uzlabošanai Latvijas degvielas tirgū.
Darba apjoms ir 90 lapas (līdz pielikumiem), darbā ir izmantoti 17 attēli un 14 tabulas, darbam ir pievienoti 4 pielikumi.
Atslēgvārdi: konkurētspēja, tirgus analīze, SVID metode, BCG matrica, konkurētspējas matrica, piecu konkurences spēku modelis The aim of this work is determination of market position of LLC „Statoil Fuel & Retail Latvia” for identify proposals for organization position improvement.
The work is 90 p. (excluding appendix), including 17 diagrams and 14 tables, the work is followed by 4 annexes.
Keywords: competitiveness, market analysis, SWOT method, BCG matrix, competitive matrix, five competitive forces