Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorNadjkins, Andrejsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:57Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:57Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21883en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14069
dc.description.abstractAutora bakalaura darba mērķis ir SIA „Statoil Fuel & Retail Latvia” tirgus pozīcijas noteikšana Latvijas degvielas tirgū, lai izteiktu priekšlikumus tās uzlabošanai Latvijas degvielas tirgū. Darba apjoms ir 90 lapas (līdz pielikumiem), darbā ir izmantoti 17 attēli un 14 tabulas, darbam ir pievienoti 4 pielikumi. Atslēgvārdi: konkurētspēja, tirgus analīze, SVID metode, BCG matrica, konkurētspējas matrica, piecu konkurences spēku modelisen_US
dc.description.abstractThe aim of this work is determination of market position of LLC „Statoil Fuel & Retail Latvia” for identify proposals for organization position improvement. The work is 90 p. (excluding appendix), including 17 diagrams and 14 tables, the work is followed by 4 annexes. Keywords: competitiveness, market analysis, SWOT method, BCG matrix, competitive matrix, five competitive forcesen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStatoil Fuel & Retail Latvia pozīcijas analīze Latvijas degvielas tirgū.en_US
dc.title.alternativeStatoil Fuel & Retail Latvia position analysis in Latvian fuel market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record