Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorŠatohins, Aleksandrsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:58Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21926en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14073
dc.description.abstractAutora bakalaura darba mērķis ir uzņēmuma SIA „PREMIER RESTAURANTS LATVIA” darbības analīze un tirgus pozīcijas noteikšana, lai izteiktu priekšlikumus tās uzlabošanai Latvijas ātras ēdināšanas restorānu tirgū. Darba apjoms ir 79 lapas (līdz pielikumiem), darbā ir izmantoti 22 attēli un 13 tabulas, darbam ir pievienoti 4 pielikumi. Atslēgvārdi: konkurētspēja, tirgus analīze, SVID metode.en_US
dc.description.abstractThe aim of this work is company’s performance analysis and determination of market position of LLC „PREMIER RESTAURANTS LATVIA” for making proposals for organization position improvement in Latvian fast food market. The work is 79 p. (excluding appendix), including 22 diagrams and 13 tables, the work is followed by 4 appendices. Keywords: competitiveness, market analysis, SWOT method.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMcDonald’s tirgus pozīcija un attīstības perspektīvas Latvijā.en_US
dc.title.alternativeMcDonald’s market position and development possibilities in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record