• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

UAB „Osama Distributors” mārketinga plāna izstrāde Latvijas tirgus apstākļos.

Thumbnail
View/Open
303-22924-Belavins_Romans_rb05037.pdf (1.082Mb)
Author
Belavins, Romāns
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba temats ir „UAB „Osama Distributors” mārketinga plāna izstrāde Latvijas tirgus apstākļos”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga stratēģisko plānošanu un bezalkoholisko dzērienu patērētāju aptauju, novērtēt uzņēmuma „UAB „Osama Distributors” mārketinga stratēģiju Latvijas tirgū un izstrādāt uzņēmuma „UAB „Osama Distributors” mārketinga plānu 2013.gadam. Dotais darbs var būt noderīgs UAB „Osama Distributors” vadītājam, kā arī pārtikas tirdzniecības menedžeriem vairumtirdzniecībā. Bakalaura darbam kopā ir 87 lapas, darbā ir ievietotas 20 tabulas un 29 attēli. Darbam ir pievienoti 8 pielikumi. Literatūras un avotu sarakstā ir 30 avoti.
 
The theme of the Bachelor Thesis is “Development of the marketing plan for „Osama Distributors” JSC on the Latvian market”. The purpose of the work is to provide an opinion the theory of the strategic marketing planning and consumer survey of soft drinks to assess the company's Osama Distributors JSC marketing strategy on the Latvian market and to develop the company “”Osama Distributor JSC marketing plan for 2013. This work seems to be useful for the board of „Osama Distributors” JSC, as well as for food products wholesale managers. Work ir written on 87 pages, it includes 20 tables, 29 diagrams and 8 appendixes attached. Bibliography of 30 sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14117
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV