• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmolu ietekme uz patērētāju rīcību, ņemot vērā ekonomisko situāciju valstī.

Thumbnail
View/Open
303-23091-Simsone_Aija_as12016.pdf (1.294Mb)
Author
Simsone, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Aija Simsone. Zīmolu ietekme uz patērētāju rīcību, ņemot vērā ekonomisko situāciju valstī. Bakalaura darba mērķis -pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt zīmolu ietekmi uz patērētāju rīcību, ņemot vērā ekonomisko situāciju valstī, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus zīmola ietekmes uzlabošanai.Darbs sastāv no 3 nodaļām.Pirmajā nodaļā autore sniedz zīmola teorētisku raksturojumu.Otrajā nodaļā autore apskata pircēju rīcību ņemot vērā noteiktas pazīmes-personiskos faktorus un produktu klasifikāciju.Trešajā nodaļā autore veic pētījumu ,kurā tiek apkopoti dati par zīmola ietekmi uz patērētāju rīcību. Darbs sastāv no 76 lpp.tajā ir 25 attēli, 10 tabulas un pievienots 1 pielikums. Atslēgvārdi:zīmols,patērētāju rīcība,personiskie faktori.
 
Aija Simsone. The brand impact on consumers' behavior, taking into account the economic situation in the country. The aim of bachelor work is based on theoretical knowledge, explore the brand impact on consumers' behavior, taking into account the economic situation in the country, identify gaps and to make proposals to improve the brand's impact. The work consists of 3 chapters. In the first chapter the author offers a theoretical description of the brand. In the second chapter the author to look at consumer behavior with regard to certain characteristics, personal factors and product classification. In the third chapter the author to cover in which the data on the brand effects on consumers' behavior. In the third chapter the author carry out a study in which the data on brand of effects on consumers' behavior The work consists of 76 p., 25 pictures, 10 tables and attached to 1 Appendix . Keywords: brand, consumer behavior, personal factors.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14147
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV