Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorSimsone, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:04Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23091en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14147
dc.description.abstractAija Simsone. Zīmolu ietekme uz patērētāju rīcību, ņemot vērā ekonomisko situāciju valstī. Bakalaura darba mērķis -pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt zīmolu ietekmi uz patērētāju rīcību, ņemot vērā ekonomisko situāciju valstī, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus zīmola ietekmes uzlabošanai.Darbs sastāv no 3 nodaļām.Pirmajā nodaļā autore sniedz zīmola teorētisku raksturojumu.Otrajā nodaļā autore apskata pircēju rīcību ņemot vērā noteiktas pazīmes-personiskos faktorus un produktu klasifikāciju.Trešajā nodaļā autore veic pētījumu ,kurā tiek apkopoti dati par zīmola ietekmi uz patērētāju rīcību. Darbs sastāv no 76 lpp.tajā ir 25 attēli, 10 tabulas un pievienots 1 pielikums. Atslēgvārdi:zīmols,patērētāju rīcība,personiskie faktori.en_US
dc.description.abstractAija Simsone. The brand impact on consumers' behavior, taking into account the economic situation in the country. The aim of bachelor work is based on theoretical knowledge, explore the brand impact on consumers' behavior, taking into account the economic situation in the country, identify gaps and to make proposals to improve the brand's impact. The work consists of 3 chapters. In the first chapter the author offers a theoretical description of the brand. In the second chapter the author to look at consumer behavior with regard to certain characteristics, personal factors and product classification. In the third chapter the author to cover in which the data on the brand effects on consumers' behavior. In the third chapter the author carry out a study in which the data on brand of effects on consumers' behavior The work consists of 76 p., 25 pictures, 10 tables and attached to 1 Appendix . Keywords: brand, consumer behavior, personal factors.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmolu ietekme uz patērētāju rīcību, ņemot vērā ekonomisko situāciju valstī.en_US
dc.title.alternativeBrand influence to consumers’ behavior, taking into account the economic situation in the country.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record