Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorĀre, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:06Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:06Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23428en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14164
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Latvijas tūrisma zīmolu virzīšana Vācijas un Austrijas tirgos”. Mērķis ir izstrādāt priekšlikumus „LIVE RĪGA” un „Latvia. Best enjoyed slowly” zīmolu virzīšanas un atpazīstamības veicināšanas pasākumiem Vācijas un Austrijas tirgos TAVA un Rīgas Tūrisma attīstības birojam. Bakalaura darba pirmajā daļā tiek apskatīti zīmola veidošanas un virzīšanas teorētiskie aspekti. Otrajā daļā tiek izklāstīts Latvijas ienākošais tūrisms, Vācijas un Austrijas izejošais tūrisms, sniegts izklāsts par Latvijas tūrisma zīmolu – „Latvia.Best enjoyed slowly”, un Rīgas tūrisma zīmolu- „LIVE RĪGA” un to virzīšanas pasākumiem Vācijas un Austrijas tirgos. Trešajā daļā tiek apkopoti pētījuma rezultāti par zīmolu atpazīstamību un attieksmes vērtējums pret šiem zīmoliem, kā arī tiek sniegti secinājumi un priekšlikumi. Darbs sastāv no 142 lapaspusēm, 71 attēla, 9 tabulām un 1 pielikuma. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 88 vienības.en_US
dc.description.abstractThe bachelor paper’s theme is “The Promotion of Latvian Tourism Brands in Markets of Germany and Austria”. The aim of the paper is to propose motions for activities in order to enable the identification of brands “LIVE RĪGA” and “Latvia. Best Enjoyed Slowly” in German and Austrian markets for TAVA and Riga Tourism Development bureau. In the first part of bachelor thesis theoretical aspects of creating and managing brands are considered. In the second part of the paper Latvian incoming tourism as well as German and Austrian outgoing tourism are outlined.Also the recital of Latvian tourism brand “Latvia. Best Enjoyed Slowly” and Riga tourism brand “LIVE RIGA” and their management into German and Austrian markets is given. In the third part the results of the research about the identification of brands and evaluation about an attitude toward these brands are shown. There are also conclusions and suggestions in this part of the paper. The paper consists of 142 pages, contains 80 imagesen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLatvijas tūrisma zīmolu virzīšana Austrijas un Vācijas tirgosen_US
dc.title.alternativeThe Promotion of Latvian Tourism Brands in Markets of Germany and Austriaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record